MTBCF RY

Mukavaa menoa metsässä...
Tänään on Pe 22.09.2017 16:38

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tasamaaleiri Wappuna -09
ViestiLähetetty: Ma 19.01.2009 10:50 
Hero Member

Etunimi: Marika
Sukunimi: Itävuori
Jäsennumero: 656
Tarkistenumero: 8235
Moi! Leiriä olis suunnitteilla, tosin ihan vaan koto-Suomessa, ehkä Forssan seutuvilla. Ajankohta ke 29.4. (ilta)-3.5.; eli 4 ajopäivää saatais kasaan.
Viikon loppuun mennessä vois mahdolliset kiinnostuneet ilmoitella itsestään, niin tiedetään, riittääkö viime vuotinen mökki koko poppoolle. Jos ei tule kauheasti porukkaa, niin voidaan mahd. sopia myös osalle tarvittaessa vaikka n. 2 päivän mukana olosta (jos perheellinen tms.). Tällä hetkellä mukaan lähtee jo 4.
Palaverin paikka vois olla tammi-helmikuussa, niin voidaan lyödä lukkoon sijainti, ja tsuumailla hieman reititystä ym. Meille voi tulla, jos tarvis..

Ilmoitelkaa joko tänne palstalle tai vaikka mun s-postiin (marika.itavuori[at]gmail.com), tai nolnelnol 7705435.

Sijaintitoiveita, ja tietty mökkiehdotuksia otetaan vastaan, ja muutenkin toiveita lenkkien pituuksien, vauhdin ym. suhteen! Luvassa hauska, sporttinen ja edullinen vappu, eikä ruokapuolestakaan tingitty ainakaan viime kerralla :green:

Mökki Tammelassa on alustavasti varattu, ja sinne mahtuu max. 8 henkeä!
http://www.huvila.net/cgi-bin/pager.cgi ... ieli=suomi

Viestin otsikko: Re: Tasamaaleiri Wappuna -09
ViestiLähetetty: Ma 19.01.2009 12:23 
Hero Member

Tänne mahtuis jo 12, ja suunta tais olla suht sama..Joku on vaihteeksi ihan täpinöissä :green: Tuli kevättä rinnuksiin :green: ;D
Itse olen jälkimmäisen mökin kannalla ennemmin kuin ahtauden, mikäli porukkaa intoutuu mukaan enemmän kuin 6. Kampetta on kuitenkin taas armottoman paljon!! Tämän mökin kanssa tais olla sellanen ongelma, et paikan vedessä sivumakua, eli pitäis roudata vesi mukana..Ois muuten aika idyllinen paikka!!

Tässä vielä yksi, jotta ei mene liian helpoksi; sijainti Loppi..

ViestiLähetetty: Ma 19.01.2009 16:19 
Hero Member

Toi edellisen viestin vika mökki olikin viime vuotisen kunkkumatkan tilava mökki :green:

Tässä vielä yksi uusi ja radikaali ehdotus:

http://www.tukkila.fi/wcms/index.php?index

Mökkiin mahtuu viisi, jonne voisi majoittua kaikki leirillä 4 päivää viettävät henkilöt. Ja sitten muut voisivat varata 35 euroa maksavan huoneen (aamiainen sisältyy), joissa voisi yöpyä 1-3 yötä sen mukaan, miten pystyy leirillä aikaa viettämään. Tässä vaihtoehdossa olisi hyvää se, että saatais varmaan aika iso ajoryhmä kasaan, koska paikalle olisi helppo tulla Helsingistä käsin, ja jos yöpyy yhden yön, niin voi ajaa kaksi päivää leirillä jne. Eli tämä vaihtoehto mahdollistaisi helposti eri kestoille ja päiville pääseviä mukaan. Olen testannut ko. paikan kahdesti, eli hyvä paikka! Mökissä voi kokkailla, eikä Porvooseenkaan ole kuin n. 8 km matkaa! Aamiaisen voi syödä joko päärakennuksen valmiissa pöydässä, tai tehdä itse..Voin koittaa rukata hintaa sopivaksi, kun olen kanta-asiakkaita :green:

Tällä hetkellä ilmoittautuneita on jo viisi!!

Ehkä leirillä voisi pitää yhden pitkän ajopäivän, jolloin klubilaisia koitettaisiin saada iso kööri kasaan (vaikka vapun jälkeen viikonloppuna), vaikka vain päiväksi?! Porvoohan on aika perinteistä maantieajeluseutua, joten sieltä luulisi reittejä piisaavan, ja suunnan vois ottaa pois kotoa :green:
Mitäs tuumaatte?

ViestiLähetetty: Ma 19.01.2009 16:48 
Full Member

Pääsisin varmaan just yhdeksi päiväksi vain ja kiva olisi, jos se olisi tosiaan viikonlopulla ja silloin ajettaisiin vähän pidempi lenkki. Mökkiä tai muuta majoitusta en siis tarvitse, vaan tulisin aamulla paikalle ja illalla kotiin.

-Justus

ViestiLähetetty: Ma 19.01.2009 19:00 
Hero Member

http://www.villadahlqvist.fi/page0.php

Tässä vielä yksi potentiaalinen, jos halutaan omaa rauhaa..Plussana pesukone :green: Ja saatais kaikki samoihin tiloihin..Tutkailkaa kartturit seutua "sillä silmällä"!! Olis mun järjen mukaan ainakin Porvoosta ohi, eli ei ihan kotiovella sentään :green:
Tammelan alustavasti varattu mökki kustantaa sitten 400 euroa/6 henkilöä, ja lisähenkilö on sitten 10 euroa päälle, ja max. määrä siis vain 8..Jos moni osallistuu 4 päivälle, niin sitten saattaa tämä mökki alkaa tuntua ahtaalle, mutta jos mukaan tulee paljon päivämatkalaisia, niin sitten mahdutaan..Plussana ihana laituri, jossa voi viilentää ainakin varpaita.. ::) Mulle kelpaa kyllä rannaton mökkikin, koska en kuitenkaan tarkene uimaan kuin vasta heinäkuussa..

Apua!! Nyt olen surffaillut mökkejä ihan hulluna, ja arvaatteko mitä!! Jotkut mökeistä oli varattuina jo juhannukselle (jolloin kunkkumatka), eli ei voida senkään reissun kanssa liikoja odotella. Näistä laittamistani mökkilinkeistä oli ainoastaan Tammelan mökki tällöin vapaana!! Se olis kyllä kiva paikka kesäkuussa, koska loistavat uintimahdollisuudet ym..

ViestiLähetetty: Ke 21.01.2009 18:57 
Hero Member

Laittakaahan s-postiini kommentteja; luulen, että mökin varaamisen kanssa ei kannata enää liikoja aikailla; mun suosikkimökkini on jo varattu muille jopa juhannuksena!! Itse kannatan Tukkilan tilaa vappuna (mukaan voisi helposti tulla myös päivän, parin matkalaiset), ja Tammelaa juhannuksena (mökki vesistön ääreltä ehdottomasti!!). Meillä kartat kateissa, joten olis kiva tietää, miten toi Porvoon seutu soveltuisi meille?!

ViestiLähetetty: Pe 23.01.2009 12:09 
Hero Member

Moi,
nyt tulee sunnuntaille saakka hieman jännitettävää, eli Tammelan mökkiä on kyselty juhannukseksi pari tyyppiä ennen mua, eli su selviää, päästäänkö sinne..Mökkiaisoissa ei tosiaan kannata aikailla! Pidetään peukkuja, sillä mökki ja seutu aivan oivat!

ViestiLähetetty: Ma 26.01.2009 13:17 
Hero Member

Moi!
Sain Tammelasta sen viereisen mökin. Ja sitten varasin vapuksi Lopen mökin. Punkat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä! Tammelaan mahtuu 6, ja 2 patjoille. Lopelle hieman enemmän..
Juhannuksen mökki on ajalle pe-su, ja Lopen jo ke-iltapäivä-su; jos oltais otettu vasta to, niin mökki vapautuisi huonossa tapauksessa vasta klo 16..Vappuun mahtuu vielä porukkaa!! Ja osa-aikaisestikin voi tulla, jos paikka ei täyty kokonaan 4-päiväisillä!

ViestiLähetetty: Ma 26.01.2009 18:28 
Hero Member

Ke-su wapun osalta mulle ok (kunhan polvi pysyy kuosissaan).
- Harri O.

ViestiLähetetty: Ti 07.04.2009 16:22 
Hero Member

Nostetta! Vappuleirille lähdössä 5 kokoaikaisesti, eli mukaan mahtuu! Suunta siis Loppi! Ohjelmassa ajoa, syömistä, saunomista ym. mukavaa mökkimeininkiä :super: :rolleye: Mökki käytössämme siis ke-iltapäivästä su-iltapäivään!! Ja aikas komea mökki :super: Pyritään pitämään la pisimpänä ajopäivänä, jos jotkut tulevat vain päiväksi ajamaan; mutta säiden mukaan mennään, eli jos la sataa vettä kuin aisaa, niin pisin ajo tulee sitten jollekin toiselle päivälle..Vieraille varattu parhaat paikat :twisted:

ViestiLähetetty: Pe 10.04.2009 09:27 
Full Member

Eli tulen lauantaina vierailulle katsastamaan ne parhaat paikat. Jos siis keli on ok.

ViestiLähetetty: La 18.04.2009 17:46 
Hero Member

Moi! Mahdolliset vappuviikonloppuna tulevat apukuskit: jos haluatte grillailla/syödä mökillä silloin la 2.5. (tai milloin tulettekaan), niin ottakaahan omat ruoat, juomat ym. mukaan); me viisi koitamme selviytyä keskiviikon kauppakäynnillä koko leiristä, ja vaikea jo muutenkin arvioida määriä. Näillä näkymin ainakin Martion Sari ja Justus ovat tulossa ajamaan vapunvieton jälkeen; enemmänkin porukkaa mahtuu.
Tässä numeroni, jos tarvii kysellä jotain: nolnelnol 7705435.
Pyrimme ajamaan 2.5. pisimmän ajon, jos kelit OK; ja lenkin jälkeen saunotaan ja grillaillaan ym. Vauhdit eivät päätä huimaa..Cyclo tai maantiepyörä alle.

ViestiLähetetty: Ti 21.04.2009 13:20 
Hero Member

.. Ja jos et vielä kerinnyt ajaa skabarilla, kandee se testilenkki tehdä ennen leiriä konkelin kunnon toteamiseksi. Ehtii myös hanuri ja jalkapohjat
tottua hieman 'vieraaseen' ajoasentoon ja kenkiin.. Myös joku matkamittari olisi hyvä olla vauhtia näyttämässä niin ei vauhti siinä vetäessä pääse vahingossa nousemaan..
Itse en ole metriäkään vielä maantiepyörällä ajellut ja leirikonkeli tuleekin olemaan tuttu cyclo johon ostin kokeeksi 28mm pistosuojatut gummit (350gr kpl).
Saa lokaritkin olla paikoillaan vaikka eihän lerillä sada, eihän;)
Päivälenkit voisivat olla mun psta kolmetuntisia, vauhdiltaan rauhallista pk-vauhtia. Tarpeen mukaan voi kimppalenkin päälle pyöritellä omaa
matkaa lisää jos virtaa riittää - hyvällä säällä ainaskin. La lienee tarkoitus ajaa muutenkin hieman pidempi lenkki ja mukaan tulee lisää väkeä.
Muutenkin voi päivänä kuin päivänä tulla mukaan ajelemaan. Saa ainakin uusissa maisemissa ajettua. Tarkkaa lenkille lähtöaikaa / päivä ei ole vielä
sovittu mutta ainahan on parempi hoitaa lenkki pois ajoissa alta niin ehtii syödä ja levätä sit rauhassa..Lepo & liike!

-Harri

ViestiLähetetty: Ma 27.04.2009 09:51 
Newbie

Etunimi: Virpi
Sukunimi: Lehtonen
Jäsennumero: 1819
Te jotka olette menossa Lopelle lauantaina, millä kuljette sinne? Eli aiotteko ajaa vai pistää pyörän autoon?

ViestiLähetetty: Ti 28.04.2009 20:16 
Full Member

tulen espoon suunnasta autolla. telinettä ei ole ja auto ei ole farmari mutta fillarit purkamalla 2 hlö kamoineen pitäis mahtua.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00